torsdag 21 juni 2007

Solbarn! (eng)

Varför har jag inga bilder på Daniel när han ler eller skrattar på bloggen? Han är ju ett så otroligt socialt barn som nästan alltid ser glad ut. Utom i min blogg. Hm, en närmare titt visar att han på senare tid (som infallit sedan jag startade bloggen) tycks anlägga en allvarsam min när kameran kommer fram.

Här kommer i alla fall en solig bild, fast den är tagen i april. Den fantastiskt fina hatten är sydd av min syster Sylvia till Daniels kusin Erik när han var bebis för 11 år sedan.



Operation "fånga leendet" inleds i morgon. Vi måste ju bevisa att vårt barn trivs med livet!

Just noticed that I don't have any pictures of Daniel laughing or even smiling on the blog. He seems to stop smiling when we get the camera out, at least since I started this blog. But here's a photo I love, where he's at least half smiling. It was taken at my sisters house in Knivsta, Sweden, in April. She actually made the cute hat! Not for Daniel, but 11 years ago for his cousin Erik.

Whe have to prove that our baby is happy. Operation "catch the smile" starts tomorrow!

Inga kommentarer: