söndag 17 juni 2007

Happy Father's Day, Jim och pappa!

Idag är det fars dag här i USA. Liksom mors dag är det oerhört kommersialiserat, och här handlar det inte bara om att fira sin egen mamma eller pappa. Nej, här ska även morfar och farfar ha kort och present. Och inte bara från barn och barnbarn, utan även från andra i familjen och vänkretsen. Jag fick en hel hög med kort på min första mors dag för några veckor sedan.

Jim får ett kort från Daniel, naturligtvis, men även ett från mig. Det finns mängder av kort att välja på speciellt för hustrun att önska sin man "Happy Father's Day". Fast priset tog nog butikens urval av farsdagskort från hunden.

Grattis på Fars Dag, Jim. Du är en fantastisk pappa! Och du med, Pappa!



Jim med nyfödd Daniel på BB hemma i ett
kallt och snöigt januari-Stockholm.

Grattis på (amerikanska) fars dag även till
min pappa/Daniels morfar.
Bilen är tagen på morfars 80-årsdag i mars.

1 kommentar:

AnnaHanna sa...

Happlalo!
Jag har varit sjuk i en vecka och innan dess lite matt och stressad. Men NU har jag äntligen läst ikapp allt i din blogg.
Roligt att få lite uppdateringar på vad ni har för er i livet.
Jag försökte uppdatera min egen blogg häromdagen också faktiskt.
Nu skall jag tvinga den lilla människan att städa.
Kram //Anna