onsdag 13 juni 2007

Familjeporträtt

Här får ni äntligen se Jim på bild på bloggen. Bilderna är tagna på Jims jobb den 11 juni, dvs på Daniels 5-månadersdag.


Mamma, pappa, barn.
Vi måste lära Daniel också att le på komando...

Och här får ni en bonusbild av mina snygga grabbar:


Det är onsdag, klockan är strax före 2 på eftermiddagen. Daniel sov hela natten, från 23.00 till 07.45 och tog sedan en liten tupplur igen från 9.30-12, så då kunde jag också sova (jag somnade 3 i natt, är så van att vara vaken att jag inte kan sova. Särskilt inte som jag blir sparkad på hela tiden av Daniel när han sover.)


Daniel har varit på strålande humör hela dagen och började prata redan första gången han vaknade. Annars brukar han spara på pratandet till sent på eftermiddagen.


Och så har vi börjat med en ny morgonrutin sedan igår. Efter första matningen så sätter vi på CD:n med barnsånger som kom i måndags (TACK, Sylvia) och så sjunger vi falskt och försöker komma ihåg rörelser och sånt till sångerna. Det är jättekul!


Kelseys dagsprojekt är att städa sitt rum, och hon har precis börjat, 7 minuter innan pizzan i ugnen ska vara klar...


Jag återkommer framåt kvällen då min serie om USA-liv fortsätter med det spännande ämnet SOPOR!



Inga kommentarer: