onsdag 6 juni 2007

Ja visst ja, det är ju Sveriges Nationaldag

Halv 4 somnade Daniel i natt, om någon är intresserad. Nej, jag struntar faktiskt i om någon är intresserad, jag har bara ett behov av att beklaga mig en smula. Men Daniel är väl ganska normal för sina snart fem månader. Eller? Han sover ju aldrig!? Barn utvecklas när de sover, det har jag minsann läst. Och de ska sova mycket, mycket mer än vad Daniel gör. Och ändå utvecklas han hela tiden. Se nedan vad han gjort idag för första gången!

Framåt eftermiddagen kom jag på att det är Sveriges nationaldag, så då fick Daniel byta kläder till gult och blått. Det blir sista gången den gula bodyn används, jag fick sträcka ut den ordentligt för att kunna knäppa i grenen.


Så här fint åt Daniel sin risgröt med äppelmos igår kväll.

Klara, färdiga, KRYP! Men det gjorde han inte. Inte än.
Fast han är bra nyfiken på vad Alison gör i soffan.


Och här har vi den nya bedriften. Daniel kan sätta sig
upp själv, utan hjälp och utan att stödja sig. Och han
sitter kvar rätt länge! Det här var andra gången idag!


Inga kommentarer: