lördag 16 juni 2007

Eftermiddagskaffe

Det här var mitt tilltugg till eftermiddagskaffet: brownies som Kelsey bakade igår, med vaniljglass och färska jordgubbar. Mums.

Om någon undrar så har magen växt lite igen sedan jag kom hit. Jag går alltid upp ett par kilo när jag är här. Tidigare har jag bara stannat i 4-5 veckor, så jag undrar vad resultatet blir efter tre månader? Jag som var så glad att jag kom i mina före-graviditetskläder redan när Daniel var 12 veckor. Nej, jag körde inte "diet-och-träna-hårt-som-Hollywoodstjärnorna"-varianten för att panik-gå-ner-i-vikt. Jag fuskade med kirurgi! Ja, alltså, jag opererade ryggen, diskbråcket, när Daniel var 10 veckor och mådde så illa av narkosen att jag inte kunde äta på ett par dagar. Funkar utmärkt, men jag vet inte om det är något jag vill rekommendera.

Hm, får väl dra ner på eftermiddagsfikat kanske, om jag ska fortsätta att komma i kläderna.


Inga kommentarer: