tisdag 10 juli 2007

Tisdag igen (eng)

Ännu en vardag. Vi sov förvånansvärt bra i natt allihopa. De senaste nätterna har Daniel velat amma flera gånger. Antingen så klarade han sig utan påfyllning under natten, eller så har jag börjat amma i sömnen, för jag minns inte att jag vaknade.


Jag är omtänksam och lät mina föräldrar sova i natt.
I thought my parents needed a break, so I let them sleep last night.

Kevin kom och åt lunch med oss. Han är lärare och har sommarlov. Skild och känner sig mogen för en ny relation, och med en ny dator, så nu tänkte han se om han kan träffa någon via internet. Så det var framför allt för att få hjälp med att bli fotad och få fotona uppladdade till hans presentationssida, som han kom hit. Vi hade jättekul och höll på i flera timmar efter att Jim var tvungen att åka tillbaka till jobbet. Kan konstatera att han har ca 50 sidor kvinnor att välja mellan, medan konkurrensen får plats på två sidor! Han har alla chanser alltså. Särskilt som han är en jättetrevlig och hemskt rolig typ. Ja, är det någon som är intresserad så är det bara att lämna telefonnummer i kommentererna så lämnar jag det vidare till Kevin. Välartad son i tioårsåldern medföljer köpet.

Hihi, det är lite kul det här. Han vill inte att vi ska berätta för alla att han anmält sig till denna träff-tjänst på nätet, så jag får passa mig så att jag inte använder engelska ord här. Och hitta på något annat att skriva om i den utrikiska texten.


Kevin, ett fynd som inte finns på marknaden så ofta,
så passa på om du är intresserad!
Kevin came over for lunch

We slept well last night for once. If Daniel woke up to eat, I don't remember it.
Kevin came over for lunch. He's a teacher and has the summer off. He stayed on long after Jim went back to work after lunch. It was nice with some company, and Daniel just loves it when there's people around.

Inga kommentarer: