onsdag 18 juli 2007

Idag är Daniel en extra cool kille

Det var Kelsey som klädde på mig i morse och hon säger
att jag är jättecool. Så jag behöll mössan på.


Och så några rader från en trött mamma: Daniel bara grät i natt också, efter att ha gråtit och kräkts en stor del av dagen. En liten, liten stund sov han på kvällen, sedan igen i en halvtimme efter midnatt. Vid halv två fick jag gå ut i vardagsrummet och köra honom i vagn tills han somnade vid tre. Kvart över fyra var det dags igen. En dryg timme fick jag köra honom i vagnen. Varje gång han somnade och jag la honom i sängen så vaknade han och så var det mera gråt. Halv sex på morgonen somnade han ordentligt så att jag fick sova några timmar, till halv 11, då han vaknade och grät. Men nu på eftermiddagen, efter en alltför kort sovstund, verkar han helt ok igen. Har inte kräkts upp maten. Undrar vad det var för fel?
Daniel is a cool guy today. Kelsey dressed him, and for some reason he decided to keep the hat on.
Not a good day today, or yesterday. Yesterday he cried a lot and threw up a lot, and he just cried and cried during the night too. I got to sleep between 3 and 4.15, and then again only after 5.30.
So I'm very tired, but the little one seems ok now.

Inga kommentarer: