måndag 9 juli 2007

Inte så bra måndag (eng)

Jag är sjuk! Feber och mår allmänt dåligt. Drömmer mardrömmar innan jag ens har somnat när jag försöker vila. Ni anar inte hur mycket otäckt som kan hända Daniel i min fantasi. Så jag satte mig vid datorn för distrahera surret i skallen. Här kommer lite bilder från igår.

Kolla vad stor jag ser ut!
Look how old I look!

Nej, jag tänker banne mig inte sova middag!
No, I'm not going to nap! Just forget it!

Vad gör pappa? Vadå läggdags, inte kan jag sova när han har
datorn igång. Tänk om han skriver något om mig? Eller spelar
roliga filmer (Boobah t.ex.), det vill jag inte missa.
What's daddy doing? Did you really think I would sleep and miss out on

all the fun? What if he plays a Boobah movie?

I'm sick today. Got a fever, and nightmares that start even before I go to sleep if I try to sleep. You wouldn't believe all the horrible things that could happen to Daniel, in my mind. So got the computer up to try get some distraction.

Inga kommentarer: