onsdag 7 november 2007

Hösten är här


Bara 7 grader, krispigt kallt i luften, blå-grå himmel och lite sol. Vackert! Men kallt...
Tycker jag som är van vid varmare. Fast tyck inte synd om mig. Nästa vecka får vi 20 grader igen!

Hm. Intressanta svar man får när man gör enkäter om sin blogg. Det är svårt att göra alla nöjda och glada. Två personer har sagt att det är intressant att läsa om vädret och sånt, medan en person är orolig för min fixering vid väderprognoser. Jag kanske inte ska berätta att vi ibland sitter och följer oväder live på satelitbild på datorn för att se hur det närmar sig vår lilla stad? Jag skyller på min man. Han kan titta på "väderkanalen" i flera timmar. Men jag medger att det nog har gått för långt när jag väljer att kolla på datorn hur varmt/kallt det är innan jag går och klär på mig för att gå ut, istället för att öppna dörren och känna efter.

Inga kommentarer: