måndag 20 augusti 2007

Hattparad (eng)

Daniel har många mössor. Några av dem börjar se lite små ut, så vi kollade vilka som kan tänkas passa till vintern. Eller nu... Tre kort fick jag ta på varje mössa, innan Daniel med bestämd min drog av dem.

Kvällsmaten bestod förresten av pasta med tomatsås. Syns det? Hemlagat och mycket god. En vacker dag ska jag skriva lite recept här på bloggen så att jag kan kolla vad jag hade i när jag ska laga nästa gång och har glömt.









Daniel has lots and lots of hats. Some of them are beginning to look a bit small. Or his head too big, maybe. So we tried some of them on to see if there's any chance that they will fit this winter, or now, depending on hat. Daniel only allowed me to take three pictures of each hat, then he took them off.

He had pasta with tomatoe sauce for dinner, as you can see.

Inga kommentarer: