torsdag 2 augusti 2007

Bloggproblem




Vad irriterad man blir när man skriver ett nytt inlägg, lägger in bilder och alls, och så syns det inte på bloggen. Hur jag än gör! Bloggen vägrade att visa inlägg från augusti, utan hängde kvar i juli. Tänk om vi alla skulle göra så. Vägra augusti. Fast jag skulle nog vägra november istället. Augusti är bra.




Nu har jag fått ut ett av inläggen i alla fall, och så får vi se om detta publiceras. Så ser ni i alla fall att vi lever. Fast det är knappt. Både Daniel och jag är förkylda. Han börjar bli lite bättre, hostar en del och är trött, men gladare än igår. Jag däremot är sämre. Rösten är nästan helt borta och jag känner mig allmänt ynklig. Skulle vilja krypa tillbaka i sängen och sova några timmar till, men den där lilla människan behöver underhållas.


Inga kommentarer: