tisdag 4 november 2008

Inte kan jag undanhålla er detta!

Har jag berättat att jag anmält mitt stöd för Palin som president? Inte Sarah Palin, utan DEN ANDRA Palin, Michel Palin! Han från Mothy Pyton, ni vet.
"The Silly Party" driver en stenhård kampanj för att få honom vald. Och som ni kan tänka er med en sådan kandidat så är deras nyhetsbrev rätt underhållande.(Undrar vad han själv tycker om kampanjen, förresten? Så vitt jag vet är han inte involverade själv).

Här är delar av kampanjmailet som kom igår från The Silly Party:
Dear Karin,
The somewhat important 2008 election is upon us.
Silly though we may usually be, we at the Committeeto Elect Michael Palin President would like to takea moment to say, in all seriousness...

VOTE!

Vote like the wind!

Vote like you've never voted before!

Vote like your life depends on it! (It may)

Vote like the ice caps are melting! (They are)

Vote like if you don't then the Spanish Inquisitionwill fry you up and toss you into a Spanish Omelet!

VOTE, YOU MISERABLE BASTARD, AS IF BY DOING SO YOU CAN KEEP AN OIL-DRILLING, WOLF-KILLING, IGNORANT ALASKAN MOOSE-MUNCHER FROM EVER GETTING HER IGNORANT, WELL-MANICURED FINGER ANYWHERE NEAR THE BIG RED ARMAGEDDON BUTTON! (You can)

Your friends at the Temporarily Serious Though Usually Quite Silly Party
P.S. If you're not a U.S. citizen, please feel free to close your eyes and vote metaphysically.

Inga kommentarer: