onsdag 27 februari 2008

Resfeber och sista-minuten stress

Resfebern har satt in ordentligt. Vi åker hem till Sverige i morgon, Daniel och jag. Måste åka vid 7 på morgonen. Landar 8. Det innebär ca 21 timmars restid från dörr till dörr. Med en nyfiken ettåring som älskar att springa och som inte gillar att sitta still och tycker att det är onödigt att sova.

Naturligtvis skjuter man upp alla måsten till sista sekund. Nu har jag upptäckt att min svenska mobiltelefon inte funkar. Kul, kul. Men jag tror att Jim lyckats få liv i den. Och så har ComHem höjt bredbandspriset. Jag tänker inte betala över 250 kr i månaden, särskilt inte som jag bara använder internet några dagar vissa månader, och ändå måste betala för hela månaden. Så nu har jag beställt mobilt bredband. Kan ta en vecka innan jag får modemet, så det kan bli bloggtyst ett tag...

Oh vad jag hatar att packa, stressa och resa. Vi hörs!

Inga kommentarer: