lördag 10 maj 2008

Bättre

Huvudet blir bättre och bättre. Nu kan jag jobba på datorn igen, så länge jag undviker att skrolla text för snabbt, för då blir jag åksjuk.

På söndag är det mors dag. Jag har önskat mig en hammock. Vore ju trevligt att kunna sitta ute på altanen och njuta av blomsterprakten vi börjar få därute. Det luktar så gott därute. Om bara plantorna får växa till sig lite nu så kan det bli jättebra!

Daniel är en utmärkt hjälpreda i trädgården (och i köket). Han gör inte alltid som man säger, men jobbar på flitigt. Ibland är det till och med rätt saker han slänger över staketet. Fast ibland tar han det lite lugnt och sitter och vilar i sin lilla stol.


Det blå i bakgrunden är ett kombinerat sol- och växtskydd. Det växer en vacker Azalea utanför, men de är visst giftiga, och Daniel gillar att plocka löv och smaka på...

Inga kommentarer: