lördag 5 januari 2008

Söndagsslö lördag

Enligt väderhemsidan vi använder istället för termometer så är det fem plusgrader just nu. Det tror jag inte på. Jag skulle gissa på minst 10-12. Snön har smält nästan helt. I morgon blir det 14 grader och på måndag-tisdag 18-20 grader! Men molnigt och grått, precis som idag.

Det regnade i alla fall inte och Mickey och jag har just varit ute på en skön promenad.

Slöardag idag. Både Jim och jag känner av bristen på sömn. Daniel höll igång nästan hela natten. Tydligen svårt att koppla av och sova när kroppen bara vill upp och öva sig på att gå, gå och gå. Han reste sig några gånger och ramlade över mig. Dessutom är han fortfarande snuvig och har svårt att andas när han ligger ner. Så det blev inte mycket sova av för någon av oss.

Inga kommentarer: