fredag 19 oktober 2007

Inga strumpförflyttningar idag

Inga strumpförflyttningar i morse. Daniel var vaken halva natten och gallskrek. Ny tand på gång? Jag var naturligtvis också uppe halva natten och framåt tre-halvfyra var jag också nära att börja gallskrika. Det blev sovmorgon i alla fall, som tur är. Sådana här mornar är jag glad att jag fortfarande ammar, så att man åtminstone inte behöver gå upp och fixa en flaska välling eller något.
När jag väl tvingade upp oss vid 11 så vägrade Daniel att krypa alls. Jag fick bära honom till köket, och där la han sig på rygg och vägrade förflytta sig i drygt en timme. Han verkade inte trött och inte missnöjd på något sätt, och ville inte ha välling eller gröt, så jag lät honom ligga där. Någon som vet vad detta är för utvecklingsstadium han går igenom?

Nöjd unge på köksgolvet?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han är sååååå lik sina kunsiner i Australien!! Känner inte igen utvecklingsstadiet!!?
sandra