torsdag 5 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad. Ska lägga ut bild nr 6 ur datorns sjätte bildmapp på bloggen.

Och det kan jag väl göra. Det är bara det att den sjätte bildmappen i min dator är min bloggmapp. Så här kommer favorit i repris.

Daniel med nya pulkan som han fick av morfar en dag när det faktiskt fanns lite snö på marken. Det var för mörkt ute för att fota, så vi fick ta bilden inne.

Så här ser utmaningen ut:
* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Eftersom jag inte kommer på några andra bloggare att umana så kan ju dusom läser detta känna dig utmad. Om du nu har en blogg.

Inga kommentarer: