onsdag 5 december 2007

Mera sömn

Igår somnade Daniel vid 22.30 och jag vid midnatt. Vi vaknade... kl 11.30! Så här mycket har jag inte sovit sedan Daniel föddes. Tänk, jag hade glömt det otroligt härliga känslan av att vakna utvilad, men har nu fått uppleva det igen två dagar på raken.

Daniel utforskar garderoben

Idag har Daniel utforskat lägenheten och leksakerna på allvar. Och vi har städat och diskat och tvättat...

I morgon börjar allvaret på allvar. Möte på jobbet kl 10. Men innan dess kommer det hit "dörrkillar" och fixar dörren. Nya säkerhetsdörren är inte så säker, trots allt. Den går nämligen inte att låsa utifrån. Det var knappt att jag lyckades låsa upp när jag kom hem igår, men sedan har jag inte lyckats låsa igen, utifrån. Så det blev till att vackert stanna inne tills dörrkillarna hade tid att komma och försöka lösa problemet. Dörren verkar ha satt sig.
Nu är det läggdags och NU blir jag plötsligt jättehungrig. Får väl ta och äta något innan jag lägger mig. Godnatt!

Inga kommentarer: