lördag 27 september 2008

Tisdag eller torsdag

Då sänds intervjuen med mig i vetenskapsradion. Som det låter nu i alla fall.

Och ja, Lars Leijonborg är jättetrevlig.

Idag tog jag ledigt från konferensen. Kände mig rätt slitetn - trots att jag somnade när jag la Daniel vid 8.30 igår och sov till 8 i morse. Lite pyssel med jobb-prylar blev det i alla fall. Skrev färdigt och la ut det 12te och sista av pressmeddelandena om kongressen och en bild. Och har kollat efter publiceringar, men förrutom ett litet antal webb-nyhetssiter som lägger ut i stort sätt alla pressmeddelanden, har det inte blivit så mycket. Men å andra sidan har vi haft över 2 600 besök i kongressens pressrum på internet, och det är ju inte så illa.

Nu har Daniel äntligen ätit klart. Det var på tiden, det är ju läggdags nu! Efterrätten bestod av mandariner. Daniel tog sina mandarinklyftor, doppade dem en i taget i creme fraische, sög av creme fraischen och la mandarinklyftorna på hög. Sedan började han äta det som var kvar av maten igen.

Får se om det går att tvätta av honom och placera honom i säng nu.

Inga kommentarer: