söndag 20 september 2009

Oj, det var länge sedan sist

Det har blivit lite mycket på sistone. Livet alltså. Jobb, barn, sköta hem, laga mat och allt det där. Och så ska man ju hinna träffa hästen ibland, och åtminstone prata med familj och vänner i telefon. Tydligen har det tagit mer tid än jag trott, för inte hade jag en aning om att det var så länge sedan jag bloggade. :-)

Till mitt försvar måste jag säga att jag faktiskt HAR bloggat. På jobbets hemsidas nya blogg. Där kan ni läsa lite om vad jag hade för mig i förra veckan. Eller, nej, det var faktiskt veckan innan. Tiden går... Följ länk på www.forskautandjurforsok.se så hittar du den bloggen.

När jag ändå pratar jobb: bidra gärna med en gåva via SMS. Skicka ett SMS till numret 72930. Skriv FORSKA50 för att skänka 50 kr eller FORSKA150 om du vill ge 150 kr. Beloppet faktureras på din mobilräkning. TACK, TACK!

Inga kommentarer: